دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هفته سیزدهم لیگ برتر| توقف تکراری پرسپولیس این بار مقابل قعرنشین در دیدار جنجالی

هفته سیزدهم لیگ برتر| توقف تکراری پرسپولیس این بار مقابل قعرنشین در دیدار جنجالی
پرسپولیس در خانه تیم قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر متوقف شد و به تساوی رضایت داد.
کد خبر : 885896

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند و در نهایت به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند.

داور: امیر عرب‌براقی

اخطار: حسین ساکی و حسین احمدی (استقلال خوزستان) ؛ محمدحسین کنعانی‌زادگان (پرسپولیس)

گل: جواد آقایی پور (۶ و ۴۹) (استقلال خوزستان) ؛ محمدحسین کنعانی‌زادگان(۳۹) نبیل باهویی (۶۸) (پرسپولیس) 

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، عقیل کعبی، محمد طیبی، محمود مطلق‌زاده، متین کریم‌زاده، حسین ساکی، علیرضا خوشکفا، علیرضا کاظمی (۶۷- محمدحسین باصری)، حسین احمدی (۷۴- محمد سلطانی مهر)، بهروز بارانی( 90+6 ابوالفضل طاهری نژاد) و جواد آقایی پور

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، حسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، مسعود ریگی، میلاد سرلک (۴۶- سروش رفیعی)، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه (۳+۹۰- گئورگی گولسیانی)، محمد عمری (۶۴- نبیل باهویی) و شهاب زاهدی.

استقلال خوزستان در دقایق ابتدایی به گل رسید و در ادامه پرسپولیس موفق شد روی یک ضربه پنالتی توسط کنعانی‌زادگان به گل تساوی برسد. گلی که آغاز جنجال‌های مسابقه بود و باعث شد تا نیمه نخست بیش از ۱۰ دقیقه وقت اضافی داشته باشد و نیمه دوم هم با بیش از ۱۵ دقیقه تأخیر آغاز شد. استقلال خوزستان در دقایق ابتدایی نیمه دوم همانند نیمه اول به گل رسید تا بار دیگر از سرخپوشان پایتخت پیشی بیگیرد اما این پایان کار نبود و نبیل باهویی در اواسط نیمه دوم، بازی را به تساوی کشاند. 

با تساوی ۲ بر ۲ پرسپولیس با ۲۲ امتیاز به رده پنجم جدول سقوط کردند و استقلال خوزستان یا ۵ امتیاز از انتهای جدول تکان نخورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته